2018. jan 20.

írta: szittyu11

Dátum: 2018.01.20.

Résztvevők: Edit, Pisti

Megtett út:~4,26 km; +331m/-347m szint; Összes idő: ~2:04 (11:21-13:25)

Nehézségi szint: 2/10

Útvonal: Esze Tamás utca - Harruckern tér - Nádi Nagyboldogasszony templom - Városház utcai híd - patak part - Szent László utcai híd - Catedral Sán'Nicoara templom - Almásy-kastély - Gyulai vár - csonakázó tó - Várkert utcai hídon - Kossuth utca - Városházai utcai híd - Béke sugárút - Hétvezér utcán világóra - Harruckern tér - 100 éves Cukrászda - Esze Tamás utca

Túránk nyomvonala az alábbi linkeken érhető el. Pistinek garmin etrex20x, Editnek huawei p9 lite mentette a nyomvonalat.

-link1 Pisti track-

-link2 Edit

Napló:

Gépkocsival Gyulára mentünk, ahol az Esze Tamás utcán a 100 éves Cukrászda mögötti utcában parkoltunk le. A Harruckern téren megnéztük a Nádi Nagyboldogasszony templomot , majd a Városház utcai hídon mentünk át melyrő lementünk a patak partra. Útközben csodáltuk a part szépségeit, közeli házakat. Az egyik ház falát telesen benütti a növényzet, nagyon érdekes volt. A Szent László utcai hídon mentünk át, a híd korlátja televolt aggatva lakatokkal. Továbbhaladva megtekintettük a Catedral Sán'Nicoara templomot. Onnan az Almásy-kastélyhoz mentünk, majd a Gyulai vár melletti csonakázó tóhoz mentünk. Körbejártuk azt, majd a várat is. Átmentünk a Várkert utcai hídon és a Kossuth utcán visszamentünk a Városházai utcai hídhoz. Ott az egyik étteremben megebédeltünk, majd folytattuk sétánkat a Béke sugárúton. A Hétvezér utcán megnéztük a világórát. A Harruckern térről továbbmenve a 100 éves Cukrászdába mentünk. Finom sütit és kávét fogyasztottunk, majd visszamentünk gépkocsinkhoz és a készített fotók és videók megtekintését követően haza autóztunk.

Videók:

Képek: Katt a képekre a flash lejátszásához, vagy a link felíratra a galéria megnyitásához