2017. jún 18.

Mátrafüredi túra 2017.06.18.

írta: szittyu11

2017.06.18.-án Bárándról Mátrafüredre autóztunk. Utunk során elkísért minket Imi barátunk is.

Túránk közel 4 óra 37 perc volt és kb. 14 km-t tettünk meg,

Túránk nyomvonala az alábbi linkeken érhető el. A gps adatok mobiltelefonnal kerültek mérésre és rögzítésre a sports-tracker alkalmazással ezért vannak eltérések bennük. Az én telefonom Alcatel kissé több kilómétert mért mint az Edit Huawie telefonja.

-link1 Pisti track-

-link2 Edit track-

Gépkocsival Mátrafüreden parkoltunk. A szokásos előkészületeket követően (bakancs húzás, kamásli felvétel, tracker indítás) megkezdtük túránkat. A 24. számú főútról rátértünk a  és  (Mátra első jelzett turista útja) jelzésre melyeken közelítettük a Máriácska kegyhelyet. Onnan a  jelzésen a Rákóczi-forrást érintve tértünk be Sástóra, ahol megtekintettük Sás-tót és a kilátót. A jelzésen továbbhaladva értünk be Mátraházára, ahol a Mátrai Gyógyintézet mellett elhaladva érkeztünk a nagy parkolóhoz, ahol a  jelzésen haladtunk tovább a  jelzésig, majd a  jelzésen haladtunk tovább, melyről egy rövid kitérőtt tettünk a  jelzésen és megtekintettük a Hanák Kolos kilátót és emlékoszlopot.  Visszatérve a  jelzésre érintettük ismét a Rákóczi-forrást, majd megtekintettük a Muzsla kilátóról a panormátát és onnan tértünk vissza Mátrafüredre.

***

Fótok az instagramról: -Edit insta- , -Pisti insta-

Photo Gallery by QuickGallery.com

Szép és jó hely, kellemes környezet, tiszta levegő!
Ajánljuk mindenkinek, akik szeretnek mozogni, túrázni és azoknak is, akik csak a gép előtt ülve elgondolják milyen is lenne egy ilyen túrán végigmenni.
Lehet, hogy következő túránk során éppen önnel fogunk szembe találkozni és egymásra köszönni!