2018. jan 28.

írta: szittyu11

Dátum: 2018.01.28.

Résztvevők: Edit, Pisti

Megtett út:~12,65 km; +1174m/-1177m szint; Összes idő: ~4:12 (08:12-12:24)

Nehézségi szint: 5/10 (a hó miatt)

Útvonal: Regéc - Regéc község Szarvasmarha telepe -  Regéci vár - Huta-völgyi-patak - Mély-patak - Regéc

Túránk nyomvonala az alábbi linkeken érhető el.

-link1 Pisti track-

-link2 Edit track-

Napló:

Gépkocsival Regécre mentünk, ahol a Fő utcán parkoltunk le. Regécen hó fogadott minket, szép fehér táj volt mindenütt. A  jelzéseken indultunk el és hagytuk el a községet. A Regéc község Szarvasmarha telepe mellett haladtunk el, hallottuk a Regéci templom harangjainak hangját. Végig hóban haladtunk, útközben egy villanypásztor is átkellet lépnünk. Felele haladtunk, amikor előbukkant a Regéci vár a távolban. Elérkeztünk egy elágazáshoz ahol is a   jelzéseken folytattuk utunkat. A várhegyi elágazásnál a  jelzéseken mentünk fel a Várba. A Vár 09:00 órakor nyitott, mi kicsivel hamarabb értünk fel. Reggelizést és fotózást követően megvásároltuk belépőjegyeinket és kettesben jártuk be az egész várat. Várnézést követően betértünk a büfébe, ahol is megkávéztunk és vásároltunk egy-két dolgot. A vártól való távozáskor geoládát is keretünk, melyet sikeresen megtaláltunk. Vissementünk az elágazáshoz és a  jelzéseken indultunk el, majd a  jelzéseket követve rátértünk a  jelzésre, melyet egy jó darabig követtünk. Útközben csipkebogyót lamároztunk és megcsodáltuk a kilátást is. Lefele menetben eléggé csúszós volt az út a hó miatt. Egy darabon el is tévesztettük a jelzést, de hamar visszatértünk a jó útra. Elértük a Huta-völgyi-patak és a Mély-patak találkozását, melyeken egy fahídon keresztül mentünk át. Itt a  jelzésen a 3716. számú úton haladtunk. Regéchez közeledve a  jelzésen rövidítettünk egy kanyart, majd folytattuk utunkat a közúton. Elérkeztünk a Regéci várhoz vezető elágazáshoz, majd kis idő elteltével visszatértünk Regécre. Utunk végig havas tájon vezetett. Kellemes idő és jó levegő volt. Gépkocsinkhoz érve, átvettük cipőinket, megtekintettük a készült fotókat, videókat, elfogyasztottunk pár szendvicset és elindultunk haza.

Videók:

Képek: Katt a képekre a flash lejátszásához, vagy a link felíratra a galéria megnyitásához